שאלות ותשובות

האם יש ארוחת בוקר במלון ?

בימים ראשון-שישי אנו מציעים 2 אפשרויות ארוחת בוקר לבחירה:

  1. שובר לארוחת בוקר לאחד מתוך שלושה בתי קפה באזור:
    -נוקטורנו (כשר)
    -נאדי      (כשר)
    -רימון     (כשר למהדרין)
    ניתן לבחור בכל יום בית קפה אחר, כולם נמצאים במרחק הליכה של דקות בודדות מהמלון.

ביום שבת : ארוחת הבוקר מוגשת במלון11411808_1491052811186460_345013852800418147_o

כל ארוחות הבוקר , גם במלון וגם בבתי הקפה , מוגשות עד השעה 10:30.

האם המלון מתאים לשומרי שבת?

אנחנו ערוכים לחלוטין לאורחים שומרי שבת. יש לנו מעלית שבת* ואנחנו מספקים מפתחות שבת, נרות, מיחם ופלטת שבת לחדר, שעון שבת ובנוסף כל העובדים בשבת אינם יהודים.

שעת עזיבת חדרים בימי שבת וחג  היא שעה לאחר יציאת השבת או החג , למעט תקופות שיא.

למידע על ארוחות שבת לחץ כאן.

*מעלית השבת עולה ישירות למלון ולא עוצרת בכל קומה.

מה כשרות המלון?

ארוחות הבוקר מוגשות שלושה בתי קפה כשרים, ביניהם קפה רימון הכשר למהדרין.

ארוחת הבוקר המוגשת לחדר כשרה למהדרין, כמו גם ארוחת שבת בבוקר.

ארוחות ערב שבת וצהריים כשרות בד"ץ העדה החרדית.

האם יש חנייה במלון ?

המלון ממוקם במרכז ירושלים ויש הרבה חניונים בסמוך אלינו. אחד החניונים ממוקם בבניין עצמו ( נסגר בשעה 21:00 ) למפת החניות לחץ כאן.

רובן של החניות הינן בתשלום, אבל בשבת החניה חופשית.

האם המחיר כולל מע"מ?

 המחיר המופיע באתר המלון בשפה העברית כולל את המע"מ.

הזמנות המתבצעות באתרים הבינלאומיים , לרוב אינם כוללים את המע"מ.  אורחים ישראלים יחויבו במע"מ  ע"פ חוק.

מהי שעת קבלת החדרים?

שעת קבלת החדרים היא 15:00, שעת העזיבה היא 12:00. בימי שבת שעת עזיבת החדרים היא חצי שעה לאחר יציאת השבת.

עד מתי אפשר לבטל?

למעט עונות שיא*, ניתן לבטל הזמנה רגילה עד 3 ימים מראש ללא דמי ביטול. הזמנה שבוטלה תוך 3 ימים מיום ההגעה או אי-הגעה יחויבו בערך הלילה הראשון.
עונות שיא – חג פסח  וחוה"מ פסח, חג סוכות וחוה"מ סוכות, חנוכה ,סוף ותחילת השנה האזרחית. בעונת השיא ניתן לבטל עד 30 יום מיום ההגעה בעלות של 20% מסך ההזמנה.
הזמנות שיבוטלו תוך 30 יום מיום ההגעה או אי-ההגעה יחויבו ב-50% מערך ההזמנה.
במקרה של הזמנה ללא אפשרות החזר, ערך דמי הביטול שווה לערך ההזמנה.

(לפרטים ניתן לעיין בתקנון).